kolmapäev, 30. oktoober 2013

Helen Carmel Boyers



Kuidas sulle su klassijuhataja meeldib? 
Mulle meeldib väga oma õpetaja. Ta on tore.

Kuidas sulle kooli toidud meeldivad? Kas midagi võiks teistmoodi olla?
Mulle meeldivad kõik toitud, ainult mannapuder ei maitse mulle. 

Kas sa saad kõigiga hästi läbi (õpilased, õpetajad, klassikaaslased)?
Mul on palju sõpru ja saan kõigiga ühte moodi hästi läbi.

Kuidas sa ennast esimesel koolipäeval tundsid?
Ma ei pabistanud ja kõik tundus olevat nii nagu olema pidi ja üldiselt meeldis mulle see päev väga. Oli tore.

Milline tund sulle kõige rohkem meeldib? Miks?
 Kunst muidugi. Selle pärast, et seal ei pea raskeid asju tegema.

Kuidas sulle kool meeldib? Mis võiks olla teist moodi?
Mulle meeldib see kool ja midagi ei peaks muutma.

Kuidas sulle 1. septembril kook maitses?
Mulle meeldis kook väga. See oli väga hästi tehtud.

Kas sul on tulnud pahandusi ka?
Ei. Pahandustest hoian ma eemale.

Kas sulle koolis meeldib?
Mulle väga meeldib koolis. Terves nädalas pole ühtegi päeva, kui ma kooli tulla ei taha. Minu arust on kool väga tore koht.

Intervjuu Heleniga tegi 6.klassi õpilane Laura Mägi

Kommentaare ei ole: