kolmapäev, 30. oktoober 2013

Markus Roomet



Milline õpetaja meeldib sulle koolis kõige rohkem?
Minu lemmik õpetaja on Alevtiina Leppmaa.

Milline nendest söökidest, mida sa oled söönud, on maitsvaim?
Borši supp.

Mis sulle kooli juures kõige rohkem meeldib ja kõige vähem?
Mulle meeldib õppida, mulle ei meeldi kunsti tund.

Mis tunne oli sul esimesel koolipäeval?
Ma olin õnnelik ja mul oli hea koolilapse tunne.

Kas sul on juba koolis olnud pahandusi?
Ei, mul ei ole olnud pahandusi.

Kes on sinu arust kooli kõige meeldivam õpilane?
Kristo Söderholm.

Mis on sinu lemmik tund koolis?
Mulle meeldib kehaline kasvatus.

Mida sa tavaliselt vahetunnis teed?
Ma mängin teistega igasuguseid mänge.

Mida sa kardad koolis kõige rohkem?
Ma ei karda midagi.

Kas sa oled aabitsat sodinud? Miks?
Ei ole, sest ma ei taha sodida.

Intervjuu Markusega tegi 6.klassi õpilane Siim Luiga.

Kommentaare ei ole: