neljapäev, 10. aprill 2014

„Mul ei ole ükskõik”

8.mail 2014 toimub Haapsalu Kutsehariduskeskuses Läänemaa noorteinfoseminar „Mul ei ole ükskõik”
Päev sisaldab ettekandeid kuuel erineval teemavaldkonnal: noortekogu tegemised, vabatahtlikus, noorte omalooming, noortepoliitika, ettevõtlus, külaelu edendamine. Peale ettekandeid viib päevajuht läbi paneeldiskusiooni seminari teemal "Mul ei ole ükskõik" (Noorte kaasamine kogukonnategevustesse) Läänemaa erinevate arvamusliidrite vahel.
Seminaripäev algab kell 10:00. Seminarile on oodatud osalema kõik Läänemaa noored vanuses 15-19.
Läänemaa noorteinfoseminar "Mul ei ole ükskõik" on ellukutsutud Läänemaa noorteinfospetsialisti ja Lääne Maavalitsuse noorsootöö nõuniku poolt. Seminaripäeva eesmärgiks on teavitada noori erinevatest osalemisvõimalustest kogukonnas. Lisaks seminarile ja paneeldiskussioonile toimub päeva teises pooles noortele infokoolitus.
Päeva juhib noortemeelne ajakirjanik Märt Treier. 
Eelregistreermine seminarile toimub kuni 4. maini aadressilhttps://docs.google.com/forms/d/1zn49wUC3iv7-KLuI9S863bJc53PMhNr7FBnM9wTrPHA/viewform, või meili teel: laanemaanoorteportaal@gmail.com (Meili kirjutada: osaleja ees-ja perekonnanimi, vanus, kool, kontaktandmed ja kas vajatakse transporti seminarile).
Projekti rahastab siseministeerium kohaliku omaalgatuse programmi vahenditest.

Lisainfo:
Tiina Alasoo
Läänemaa noorteinfospetsialist
laanemaanoorteportaal@gmail.com
53325455
Facebook: Läänemaa noorteinfoseminar "Mul ei ole ükskõik"

Kommentaare ei ole: