neljapäev, 6. oktoober 2016

Fwd: Noore illustraatori õpituba




-------- Edastatud kiri --------
Teema: Noore illustraatori õpituba
Kuupäev: Thu, 6 Oct 2016 09:13:52 +0000
Saatja: Maarja Kõuts <maarja.kouts@salm.ee>


Kutsume 13-18-aastaseid kunstihuvilisi osalema!

Noore illustraatori õpituba

24. oktoobril 2016

 

Iloni Imedemaal ja Haapsalu lasteraamatukogus

 

KAVA:


10.00 – 11.15 kogunemine Iloni Imedemaal, tutvumine majaga ning muuseumitund, kus teeme tutvust Ilon Wiklandi põneva elukäigu ja tema loodud illustratsioonidega.
Juhendaja Iloni Imedemaa tegevusjuht Maarja Aaloe.

 

11.30 –  12.30  koolitustund lasteraamatukogus  "Sulane, peremees või partner", mille käigus tutvustatakse sõnas ja pildis illustratsioonide võimalusi lasteraamatutes kirjanduslikku teksti visualiseerida, lisaväärtust pakkuda ja eraldiseisva kunstiliigina silma paista.
Juhendaja bibliograaf ja Ilon Wiklandi noore kunstniku preemia konkursi komisjoni liige Krista Kumberg.

 

12.30 – 13.00 Lõuna (kerge eine)

 

13.00 – 14.30 praktilise tegevuse  tund Iloni Imedemaal "Kuidas illustreerida ilukirjanduslikku teksti?", mille käigus õpetatakse erinevate tehniliste võtete kaudu teksti visualiseerimise võimalusi. Tulemusena valmib igal osalejal oma nägemusest kantud illustratsioon antud teksti kohta.
Juhendaja kunstikoolitaja Annely Lember.

 

14.30 – 15.00 kokkuvõte päevast ning Ilon Wiklandi noore kunstniku konkursi tingimuste tutvustamine. Eelnevalt saab konkursi tingimustega tutvuda siin.

 

Osalema on oodatud 13-18-aastased kunstihuvilised noored.

 

Osalustasu 3 eurot (sisaldab materjale ja kerget einet).

 

Palume registreerida õpituppa 15.oktoobriks: imedemaa@salm.ee

 

Toetaja: Eesti Kultuurkapital

 

Manuses on sündmuse plakat. Oleme väga tänulikud, kui saate selle välja printida ja levitada, et info noorteni jõuaks.

 

 

 

Teate edastas:

 

Maarja Kõuts

Turundus- ja kommunikatsioonijuht

SA Haapsalu ja Läänemaa Muuseumid

Tel: +372 53327332

E-post: maarja.kouts@salm.ee

www.salm.ee

 

 

 

 

Kommentaare ei ole: